Äntligen!

Idag, efter en lång och plågsam väntan, dök det äntligen ner i min postlåda: Sverigehäftet!
I detta fullspäckade sommarnummer kunde man bland annat läsa om följande:

"GRATIS KATALOG FRÅN LA REDOUTE"
Wow! En sån bara måste jag ha. Helt fantastiskt att de delar ut sin egen produktkatalog - helt gratis!
Inte nog med att jag kan välja och vraka bland deras digra sortiment hemma i min egen soffa, jag kan även bidra med att göra deras marknadsföring ännu bättre eftersom jag automatiskt godkänner att de får använda mina personuppgifter mer eller mindre hur som helst. Helt fantastiskt! Då kanske jag får ännu fler reklamblad att gotta mig med när hösten smyger sig på och det blir så där innesittarruggigt väder!

"PETER LEVERERAR OCH INSTALLERAR"
Företaget L`EASY står verkligen för sin slogan: "Det är enkelt". Till en fjuttigt pris av 139:- per månad kan jag få mitt eget PS3 - levererat och installerat! Av den genomtrevlige Peter med sin pigga uppsyn och stora leende hoppas jag! Tänk att få bjuda honom på en kopp kaffe och prata lite gamla historier med honom efter installationen. Han måste säkert ha varit med om en hel del i sin bransch! Och i det finstilta (som jag av en slump råkade ögna igenom, brukar välja att tro det bästa om företag istället), kunde jag läsa att den effektiva räntan var på endast 23,87%! Det är ju mycket lägre än till exempel alla SMS-lån som jag tagit! Hädanefter skall jag vara lite mer försiktiga med sådana och handla av Peter på L`EASY istället! Det är enkelt!


"Gå ner i vikt helt GRATIS* med "PRÖVA SJÄLV". Vi ger dig 4 veckors GRATIS förbrukning!"
Synd att jag inte har några viktproblem. Men till alla er som har: Här är räddningen! Detta mirakelmedel är framställt av Norges främsta forskare inom biomedicin. Det förbränner och transporterar fett med över 50% effektivitet! Verkar ju lysande! Ett tag började jag undra vad kroppens normala effektivitet är men när jag kom till nästa rad: "Renar blodet, organen OCH matsmältningssystemet" så släppte jag de tankarna och fyllde i formuläret. Jag har nämligen en kompis som jag tänkte kunde behöva detta så jag skrev i hans adress. Det var ju helt GRATIS*! Dessutom kunde han ju meddela dem efter hela 14 dagar, dvs hälften av förbrukningstiden, om han inte ville ha de automatiska försändelserna för endast 249:- per månad i fortsättningen!

Vilken härlig dag det har varit, tack vare Sverigehäftet!

Kommentarer
Postat av: Line

Åååh, jag vill också ha ett Sverigehäfte!!

2008-07-28 @ 16:09:43
URL: http://carolineberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0