Till alla som väntat: Jag väntar också.

Idag så gjorde jag något jag funderat på att göra länge. Jag mailade Eniro och frågade hur det ligger till egentligen.

Ponera att jag skickar ett sms till 118 118 med ett nummer som jag inte hade i min telefonbok. För att få reda på vem det tillhör alltså.

Kostar det fortfarande 10 kronor + SMS-taxa om man får svaret: Numret kunde inte hittas?

Svaret blev ja.

Jag frågade då hur de kunde motivera detta. Jag har ännu inte fått något svar. Hoppas på pling i inkorgen i morgon!

Dessutom hatar jag deras reklamer. Har bara träffat en person som tycker de är kul ännu så länge.


Kommentarer
Postat av: Line

Haha, tok!!

2008-07-18 @ 13:07:41
URL: http://carolineberg.blogg.se/
Postat av: Martina

Väntar på uppföljningen.....

2008-07-23 @ 13:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0