Tillkännagivande

Jag har haft ny telefon sedan ett tag tillbaka. En Sony Ericsson W890. En musiktelefon med 8 Gb minne och lite flashigare hörlurar. Den är lite och nätt och har snygg design. Men låt inte detta lura er vid ert kommande köp.


Det är den sämsta telefon jag någonsin haft. Och för er som känner mig så vet ni att jag har ägt några stycken. Värdelös täckning, fruktansvärt sega menyer och knappar som passar en 5-åring imponerar inte.


Vem fan bryr sig om att den är snygg när den är komplett jävla värdelös? 


Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Näe bättre då med en ful telefon som faktiskt fungerar.

2008-07-18 @ 11:19:20
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Martina

Vadå fick du inte lämna tillbaka den med motiveringen att du inte gillade den?!

2008-07-23 @ 13:35:41
Postat av: Johan

Höhö, har inte frågat. Ska göra det i morgon!

2008-07-24 @ 23:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0