Lika som bär.

Klimatkonferensen i Köpenhamn är nära förestående. Det skall bli väldigt spännande. En jävla massa som står på spel.
Jag har varit pinsamt dåligt uppdaterad på vad den egentligen innebär men har forskat lite. Bland annat såg jag en dokumentär på SVT om förhandlingarna i Kyoto 1997. Tufft värre.

Men det uppstod en liten intressekonflikt under programmets gång. Yvo de Boer - ordförande för UNFCCC - var så förbannat lik nån jag sett tidigare. Men efter en stunds funderande - som bl.a. innefattade en stunds funderande över varför jag var tvungen att fundera så länge - så kom jag på det. Han är inte lik en person - utan två!

Fr. v.
Bill O'Reilly - hatad superkonservativ programledare på amerikanska FOX News.
Yvo de Boer.
Kevin Spacey - Skådespelare i bl.a. Se7en.

Se efter själva!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bill är lik Lasse Holm. Spaghetti, macaroni å lasaaaaange....eller hur den nu går?

2009-12-12 @ 12:22:33
Postat av: MIA

Ovan kommentar var jag!! =)

2009-12-12 @ 12:23:31
Postat av: Johan

Hoho, en smula faktiskt. Kanske hade kunnat bli en kvadrupel! SNart kommer jag hem Mia, då får vi träffas och prata!

2009-12-18 @ 18:09:05
Postat av: MIA

Ser fram mot det Johan! Det var ett tag sedan sist.

2009-12-19 @ 22:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0