Skäggproblem

För att ytterligare förstärka den ytliga prägel som denna blogg besitter så tänkte jag nu ägna mitt skägg ytterligare ett par rader.

För att göra en lång historia kort så kan jag berätta att Sydsvenskan har bytt design (gillas sådär ännu så länge), att söndagsbilagan har fått ett helt nytt utséende (som i själva verket påminner mycket om en söndagsbilaga vilken som helst numer). I denna bilaga så fanns en mycket liten och oansenlig lista som bestod av endast tre punkter:

  • Skägg
  • Robinson 2009
  • Febern
Dessvärre var rubriken på denna lista "På väg ner". Så jävla typiskt. När jag för en gång skull (första gången sedan jag odlade hockeyfrilla) väljer att göra en aktiv styrning av mitt yttre så får man den här smällen tillbaka. Jag är nu placerad i ett fack tillsammans med en 10 år gammal dokusåpa och en sjuklig biverkning.

Men jag tänker inte falla för såna här ytliga resonemang inte. Å andra sidan är ju inte mitt slutmål talibanskägg heller. Kan tiil sist citera Per Morberg ur Ica-kuriren och ge er lite bättre insikt till hans beteende i köket:

"Liver är ju - en jobbig period."

Kommentarer
Postat av: MIA

Garanterat Blondin-Bella som gjort listan.

Bara att sätta igång och fantisera. Always look at the bright side of life!! Vissel, vissel!!!

Feber = hett

Robinson = spelas in där det är hett

Skägg = måste alltså vara hett

2009-03-10 @ 01:10:36
Postat av: JOhan

Spot on!

2009-03-20 @ 21:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0