Bildblogg.

Jag fotar mycket igen! Hurra!

Nu ska jag börja uppdatera hejvilt har jag bestämt. Som så många gånger förr....!

Eftersom ingen av er antagligen har en aning om vad jag gör om dagarna så lägger jag upp lite bilder från dagens jobbrunda. Den slutade med lövänglar, mat och fika med Bodilovsky. Och lite jobb med faktiskt!





I morgon skall jag tidningsredigera. Nu skall jag sova.

Dagens Hemingway: "The next year there were many victories."

Dagens köp: Spotify Premium och ett Fjällräven-bälte samt en valnötssnäcka på Mormors.

Dagens lärdom: Man kan försova sig en timme och ändå hinna ikapp sina klasskompisar på fem minuter. En farlig lärdom.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Måste få lov att säga hur djupt chockad jag blev, när jag bara utav en slump kollade över min blogglista. Två inlägg på bara några dagar! Men jag gillar det, fortsätt gärna så!

2009-10-31 @ 17:17:20
Postat av: jennan

haha johan vad hände?

"imorgon skall jag tidningsredigera. nu skall jag sova"

fin bild på dig, din oranga jacka o det röda trädet iaf. laterrr

2009-11-03 @ 19:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0