Att sticka ut ur mängden.

Detta var länge sedan! Har inte vetat vad jag ska skriva om så har låtit bli, helt enkelt. Jag lovar ingenting men hoppas jag ska kunna sparka igång den igen!

Dagens iakttagelse utgörs, bland mycket annat, av följande mycket intresseväckande fakta om en tjej som jag av en slump (hon såg söt ut på sin profilbild) surfade in på på Fejjan.

Gillar att göra:
fotboll
Intressen:
kompisar
Favoritmusik:
lyssnar på det mesta
Favoritprogram på TV:
scrubs, simpsons...... etc
Favoritfilmer:
stolthet och fördom, the prestige, fight club m.m
Favoritböcker:
HP 1-7
Ps. jag älskar dig
Favoritcitat:
yeah I'm stupid.. stupid like a fox
Om mig:
shoohoo life
Blir man inte alldeles hänförd av hennes väl utmejslade personlighet!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0